Číslo zmluvy: 23/46/054/294
Názov objednávateľa: Obec Osturňa
Adresa objednávateľa: Osturňa č. 153, 05979 Osturňa
IČO objednávateľa: 00326453
Názov dodávateľa: Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Kežmarok
Adresa dodávateľa: Dr. Alexandra 61, 060 01 Kežmarok
IČO dodávateľa: 30794536
Predmet zmluvy: Účastníci dohody sa dohodli, že týmto dodatkom k pôvodnej dohode sa mení: Článok III. odsek 6 sa mení a znie: Zamestnávateľ sa zaväzuje, že bude viesť denne evidenciu dochádzky ZUoZ, ktorá je podkladom na vyplatenie finančného príspevku počas vykonávania aktivácie. Zamestnávateľ sa zaväzuje úradu predkladať evidenciu dochádzky na prvý pracovný deň po skončení kalendárneho mesiaca, v ktorom sa aktivácia vykonávala.
Zmluvná cena: 0.00 € s DPH
Datum uzatvorenia: 17.05.2023
Datum zverejnenia: 16.10.2023