Zmluva

Dodatok č. 1 k Dohode č. 23/46/054/294

Identifikácia

Číslo zmluvy: 23/46/054/294

Názov objednávateľa: Obec Osturňa

Adresa objednávateľa: Osturňa č. 153, 05979 Osturňa

IČO objednávateľa: 00326453

Názov dodávateľa: Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Kežmarok

Adresa dodávateľa: Dr. Alexandra 61, 060 01 Kežmarok

IČO dodávateľa: 30794536

Predmet zmluvy: Účastníci dohody sa dohodli, že týmto dodatkom k pôvodnej dohode sa mení: Článok III. odsek 6 sa mení a znie: Zamestnávateľ sa zaväzuje, že bude viesť denne evidenciu dochádzky ZUoZ, ktorá je podkladom na vyplatenie finančného príspevku počas vykonávania aktivácie. Zamestnávateľ sa zaväzuje úradu predkladať evidenciu dochádzky na prvý pracovný deň po skončení kalendárneho mesiaca, v ktorom sa aktivácia vykonávala.

Zmluvná cena: 0.00 € s DPH

Dátumy

Datum uzatvorenia: 17.05.2023

Datum zverejnenia: 16.10.2023

URL adresa verejného obstarávania

Dokumenty Pdf Dodatok č.1 k Dohode č.2346054294.PDF ( veľkosť: 527,9 KB, aktualizované: Pondelok 16. Október 2023 11:34 )